Technická podpora

Homepage Sybase Slovensko
Najnovšie informácie podľa produktov

Pre rýchlejšiu a produktívnejšiu prácu s produktami Sybase ponúkame platenú technickú podporu, ktorá zaručuje riešenia otázok vývojárov. Súčasťou podpory sú odpovede na otázky najlepšieho využitia produktov, riešenie technických problémov aj získavanie opravných verzií.

Služby informačnej podpory

Uplatnením najnovších informačných technológií sme vytvorili triedu interaktívnych podporných služieb, ktoré Vám umožňujú priamy prístup k tým istým informáciám, ktoré používajú naši odborníci technickej podpory pri riešení Vašich problémov. Tieto služby nielen že robia technické informácie viac prístupné, ale taktiež poskytujú prístup k obrovskému počtu zdrojov informácií riešení problémov, ktoré sú zhromaždené na základe rokov skúseností.

Ponuka technickej podpory firmy Sybase

Technická podpora spoločnosti Sybase vám umožní dokonalejšie využitie našej technológie pri návrhu a používaní vašich aplikácií a systémov. Vzhľadom na to, že každý zákazník má špecifické požiadavky na úroveň technickej podpory, ponúkame viacúrovňový systém, z ktorého si môžete vybrať podľa vašich požiadaviek. Či už využívate naše informačné služby, alebo sa zapojíte do niektorého z hotline programov technickej podpory, získate tým možnosť prístupu k vysoko kvalifikovanej pomoci pri riešení vašich problémov.

Automatizovaná technická podpora

Našim cieľom je čo najrýchlejšie sprostredkovanie informácií, ktoré budete môcť využiť vo vašom vlastnom prostredí. Všetky nasledujúce ponuky automatizovanej technickej podpory sú vám zdarma k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Faxová služba

Faxová služba Powersoftu prináša informačné dokumenty ako sú napr. ukážky zdrojového kódu, rady a techniky, rozsiahle technické štúdie a ďalšie dokumenty o produktoch priamo do vášho faxu. Pokiaľ chcete použiť túto službu, volajte číslo 001-508-287-1600, kde získate ďalšie inštrukcie. (Pozn.: Váš telef. prístroj musí mať tónovú voľbu)

World Wide Web

Naša World Wide Web stránka na Internete ponúka všetky informácie o službách, technickú dokumentáciu, dokumenty faxovej služby, tlačové zprávy a mnoho ďalších aktuálnych informácií. Nájdete nás na adrese http://www.powersoft.com, http://www.sybase.com alebo na http://www.sybase.sk.

FTP ( File Transfer Protocol)

Z nášho FTP servera si môžete stiahnuť súbory s najnovšími bug fixami a technickú dokumentáciu. Pre prístup na FTP server z grafického WWW browsera zadajte URL - ftp://ftp.powersoft.com, či použite priamo aplikáciu FTP, kde ako uživateľské meno zadajte ‘anonymous’ a ako heslo svoju e-mailovú adresu.

CompuServe

Predplatitelia Internetovskej služby CompuServe majú prístup do diskusií Powersoftu a Sybase a môžu tu nájsť odpovede na otázky týkajúce sa produktov, služieb a technických otázok. Tieto fóra sú sledované tímom našich vysoko kvalifikovaných technických odborníkov. Pokiaľ ste členom CompuServe, získate prístup na tieto fóra zadaním názvu Powersoft či Sybase v dialógovom okne "Go".

MSN (Microsoft Network)

Powersoft a Sybase udržuje na MSN aktívne fórum, v ktorom sú k dispozícii on-line služby pre uživateľov Microsoft Windows 95 a World Wide Web. MSN fórum zaisťuje jednak službu pre výmenu technických skúseností, jednak interaktívne výmeny informácií s ostatnými uživateľmi našich produktov.

Inštalačná podpora

Ďalej ponúkame zdarma celoživotnú inštalačnú telefonickú podporu pre registrovaných zákazníkov, ktorú získate pri prvom zavolaní či zaregistrovaní svojho produktu.

Infobase CD Series

Ročné predplatné „Infobase CD series“ Vám dá kompletný výber najnovších údajov, vzťahujúcich sa k produktu. Infobase je aktualizovaná štvrťročne, CD disky obsahujú zdroje informácií technickej podpory, informácie o riešení problémov, odpovede na často opytované otázky z hotline (tzv. „horúcej linky“), plánované „maintenance releases“, multimédialne tipy a triky „ako-na-to“ a vzdelávacie informácie. Infobázy sú kategorizované podľa produktových skupín, takže informácie pre všetky podporované produkty sú príslušne centralizované. Ročné predplatné zahrňuje tri Infobázy:

  • Design Tools Infobase - obsahuje informácie o všetkých vývojových nástrojoch a niektoré relevantné technické detaily o databázach.
  • Development Tools & Languages Infobase - obsahuje technické informácie o nástrojoch a produktov skupiny PowerBuilder, ako aj o nástrojoch jazykov Powersoft.
  • Workplace Infobase - obsahuje informácie o Watcom SQL, Sybase SQL Anywhere a Sybase SQL Server for Windows NT.

Technická podpora - hotline

Táto forma technickej podpory je určená pre zákazníkov, ktorí pracujú v individuálnom či tímovom vývojovom prostredí a ktorí vyžadujú vysokú úroveň technickej podpory. Tento program ponúka priame telefónne spojenie s oddelením technickej podpory. Získate právo telefonovať so svojimi problémami priamo do nášho technického oddelenia od pondelka do piatku od 9.00 do 12.00 a od 13.00 do 16.00 hodiny. Naše stredisko pre technickú podporu má k dispozícii vysoko kvalifikovaných technických odborníkov, ktorí sú pripravení vám poskytnúť odborné riešenia.

Technická podpora pre produkty pre pracovisko

Pre produkty pre pracovisko ponúkame dve základné úrovne technickej podpory:

Individuálna

Technická podpora je poskytovaná formou platby za riešenie. Podporu získate zakúpením desiatich riešení. Každé riešenie predstavuje špecifický technický problém, pre ktorý potrebujete našu pomoc a ktorý sme pre vás schopní vyriešiť. Táto služba je účtovaná vždy súhrnne po desiatich dotazoch s automatickým pripísaním ďalších desiatich dotazov v okamihu, keď vyčerpáte posledný z predchádzajúcej objednávky. Takto máte našu službu neustále k dispozícii bez toho, aby ste sa museli starať o stav vášho účtu.

  • Personal - cena 20 000,- Sk/10 riešení bez DPH
    • zahŕňa produkty: PowerBuilder Desktop, Powersoft Portfolio, Optima++ Developer, Sybase SQL Anywhere (single seat), InfoMaker.
  • Professional - cena: 36 000,- Sk/10 riešení bez DPH
    • zahŕňa všetky produkty z Personal a nasledujúce: PB Enterprise, PB Professional, Optima ++ Professional, Optima ++ Enterprise, S-Designor AppModeler, S-Designor Data Architect, Sybase SQL Anywhere (server)
  • Workplace - cena: 48 000,- Sk/10 riešení bez DPH
    • zahŕňa všetky produkty z Professional a nasledujúce: Sybase SQL Server for NT, Intel based UNIX.

Tímová

zahŕňa všetky produkty z vyššie uvedenej kategórie Workplace a nasledujúce:

  • hotline na jeden rok
  • 2 kontaktné osoby (daľšie možno dokúpiť)
  • ročné predplatné InfoBase CD ROM
  • cena 144 000,- SK bez DPH

Technická podpora pre Enterprise produkty

Pre produkty Enterprise ponúkame nasledujúcu úroveň technickej podpory. Ak sú v rámci týchto produktov zahrnuté tiež produkty uvedenej kategórie Individuálnej podpory, tak sa na tieto produkty vzťahuje úroveň tímovej podpory:

Standard Plan

Zahŕňa:

  • hotline na jeden rok
  • 2 kontaktné osoby, ďalšie možno prikúpiť
  • Maintenance Releases - nové podverzie
  • AnswerBase CD-ROM
  • Sybooks CD-ROM
  • Cena: 12-18% z ceny zakúpených licencií, v závislosti na objeme, min. 145.000,- Sk za podporu


Podrobnosti ohľadom technickej podpory sú dohodnuté individuálne s každým zákazníkom v závislosti od jeho potrieb a oblastí zamerania. Záujemcovia o technickú podporu zasielajte svoje otázky na adresu :
vnuk@sybase.sk.

Produkty
Školenia
Technická podpora
Cenníky
Profil firmy
Partneri
Referencie
Novinky
@ e-mail
Design © 1998 Peter Švec