Technická podpora |
|||||||||||
Najnovšie informácie podľa
produktov Pre rýchlejšiu a produktívnejšiu prácu
s produktami Sybase ponúkame platenú technickú
podporu, ktorá zaručuje riešenia otázok vývojárov.
Súčasťou podpory sú odpovede na otázky najlepšieho
využitia produktov, riešenie technických problémov aj
získavanie opravných verzií. Služby informačnej podporyUplatnením najnovších informačných technológií sme vytvorili triedu interaktívnych podporných služieb, ktoré Vám umožňujú priamy prístup k tým istým informáciám, ktoré používajú naši odborníci technickej podpory pri riešení Vašich problémov. Tieto služby nielen že robia technické informácie viac prístupné, ale taktiež poskytujú prístup k obrovskému počtu zdrojov informácií riešení problémov, ktoré sú zhromaždené na základe rokov skúseností. Ponuka technickej podpory firmy SybaseTechnická podpora spoločnosti Sybase vám umožní dokonalejšie využitie našej technológie pri návrhu a používaní vašich aplikácií a systémov. Vzhľadom na to, že každý zákazník má špecifické požiadavky na úroveň technickej podpory, ponúkame viacúrovňový systém, z ktorého si môžete vybrať podľa vašich požiadaviek. Či už využívate naše informačné služby, alebo sa zapojíte do niektorého z hotline programov technickej podpory, získate tým možnosť prístupu k vysoko kvalifikovanej pomoci pri riešení vašich problémov. Automatizovaná technická podporaNašim cieľom je čo najrýchlejšie sprostredkovanie informácií, ktoré budete môcť využiť vo vašom vlastnom prostredí. Všetky nasledujúce ponuky automatizovanej technickej podpory sú vám zdarma k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Faxová službaFaxová služba Powersoftu prináša informačné dokumenty ako sú napr. ukážky zdrojového kódu, rady a techniky, rozsiahle technické štúdie a ďalšie dokumenty o produktoch priamo do vášho faxu. Pokiaľ chcete použiť túto službu, volajte číslo 001-508-287-1600, kde získate ďalšie inštrukcie. (Pozn.: Váš telef. prístroj musí mať tónovú voľbu) World Wide WebNaša World Wide Web stránka na Internete ponúka všetky informácie o službách, technickú dokumentáciu, dokumenty faxovej služby, tlačové zprávy a mnoho ďalších aktuálnych informácií. Nájdete nás na adrese http://www.powersoft.com, http://www.sybase.com alebo na http://www.sybase.sk. FTP ( File Transfer Protocol)Z nášho FTP servera si môžete stiahnuť súbory s najnovšími bug fixami a technickú dokumentáciu. Pre prístup na FTP server z grafického WWW browsera zadajte URL - ftp://ftp.powersoft.com, či použite priamo aplikáciu FTP, kde ako uživateľské meno zadajte ‘anonymous’ a ako heslo svoju e-mailovú adresu. CompuServePredplatitelia Internetovskej služby CompuServe majú prístup do diskusií Powersoftu a Sybase a môžu tu nájsť odpovede na otázky týkajúce sa produktov, služieb a technických otázok. Tieto fóra sú sledované tímom našich vysoko kvalifikovaných technických odborníkov. Pokiaľ ste členom CompuServe, získate prístup na tieto fóra zadaním názvu Powersoft či Sybase v dialógovom okne "Go". MSN (Microsoft Network)Powersoft a Sybase udržuje na MSN aktívne fórum, v ktorom sú k dispozícii on-line služby pre uživateľov Microsoft Windows 95 a World Wide Web. MSN fórum zaisťuje jednak službu pre výmenu technických skúseností, jednak interaktívne výmeny informácií s ostatnými uživateľmi našich produktov. Inštalačná podporaĎalej ponúkame zdarma celoživotnú inštalačnú telefonickú podporu pre registrovaných zákazníkov, ktorú získate pri prvom zavolaní či zaregistrovaní svojho produktu. Infobase CD SeriesRočné predplatné „Infobase CD series“ Vám dá kompletný výber najnovších údajov, vzťahujúcich sa k produktu. Infobase je aktualizovaná štvrťročne, CD disky obsahujú zdroje informácií technickej podpory, informácie o riešení problémov, odpovede na často opytované otázky z hotline (tzv. „horúcej linky“), plánované „maintenance releases“, multimédialne tipy a triky „ako-na-to“ a vzdelávacie informácie. Infobázy sú kategorizované podľa produktových skupín, takže informácie pre všetky podporované produkty sú príslušne centralizované. Ročné predplatné zahrňuje tri Infobázy:
Technická podpora - hotlineTáto forma technickej podpory je určená pre zákazníkov, ktorí pracujú v individuálnom či tímovom vývojovom prostredí a ktorí vyžadujú vysokú úroveň technickej podpory. Tento program ponúka priame telefónne spojenie s oddelením technickej podpory. Získate právo telefonovať so svojimi problémami priamo do nášho technického oddelenia od pondelka do piatku od 9.00 do 12.00 a od 13.00 do 16.00 hodiny. Naše stredisko pre technickú podporu má k dispozícii vysoko kvalifikovaných technických odborníkov, ktorí sú pripravení vám poskytnúť odborné riešenia. Technická podpora pre produkty pre pracoviskoPre produkty pre pracovisko ponúkame dve základné úrovne technickej podpory: IndividuálnaTechnická podpora je poskytovaná formou platby za riešenie. Podporu získate zakúpením desiatich riešení. Každé riešenie predstavuje špecifický technický problém, pre ktorý potrebujete našu pomoc a ktorý sme pre vás schopní vyriešiť. Táto služba je účtovaná vždy súhrnne po desiatich dotazoch s automatickým pripísaním ďalších desiatich dotazov v okamihu, keď vyčerpáte posledný z predchádzajúcej objednávky. Takto máte našu službu neustále k dispozícii bez toho, aby ste sa museli starať o stav vášho účtu.
Tímovázahŕňa všetky produkty z vyššie uvedenej kategórie Workplace a nasledujúce:
Technická podpora pre Enterprise produktyPre produkty Enterprise ponúkame nasledujúcu úroveň technickej podpory. Ak sú v rámci týchto produktov zahrnuté tiež produkty uvedenej kategórie Individuálnej podpory, tak sa na tieto produkty vzťahuje úroveň tímovej podpory: Standard Plan Zahŕňa:
|
|